Serc

Bereikbaarheid Gemeente Nijkerk

Openingstijden Stadhuis

U kunt op verschillende momenten in het stadhuis of bij het gemeenteloket in Hoevelaken langskomen. Hieronder leest u de openingstijden.

Stadhuis (Kolkstraat 27, Nijkerk)

Openingstijden Publiekswinkel (stadhuis Nijkerk)

Open inloop van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur

Op afspraak van 13.00 tot 16.00 uur, behalve op donderdag

Extra openstelling voor producten en diensten van burgerzaken: op donderdag van 08.30 tot 20.00 uur

Extra openstelling voor producten en diensten van Maatschappelijke Ondersteuning en het loket van MEE Veluwe: op donderdag van 13.30 tot 17.00 uur

Afhalen bestelde rijbewijzen/reisdocumenten: elke werkdag van 08.30 tot 17.00 uur en op donderdag van 08.30 tot 20.00 uur

Voor producten en diensten van bouwen, wonen en vergunningen: alleen op afspraak

Afspraken met ambtenaren/collegeleden en vergaderingen: volgens afspraak

Gemeenteloket Hoevelaken

Openingstijden gemeenteloket Hoevelaken

Dinsdag 13.30 tot 17.00 uur en van 18.00 tot 20.00 uur

Donderdag 13.30 uur tot 17.00 uur en van 18.00 uur tot 20.00 uur

Afhalen van rijbewijs en reisdocumenten op andere tijden kan alleen in het stadhuis in Nijkerk

Spoedaanvragen zijn alleen mogelijk in Nijkerk

Producten gemeenteloket Hoevelaken:

Paspoorten/Nederlandse identiteitskaarten (spoedaanvragen alleen mogelijk in Nijkerk)

Rijbewijzen (spoedaanvragen alleen mogelijk in Nijkerk)

Uittreksels gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Aangifte verhuizing

Aangifte geboorte

Verklaring omtrent het gedrag

Kwijtscheldingsformulier belastingen

Aanvraagformulieren maatschappelijke ondersteuning, zoals bijvoorbeeld aanvraag gehandicapten parkeerkaart

Is het lastig voor u om naar het stadhuis of gemeenteloket te komen, maar u heeft wel een vraag aan de gemeente. U kunt dan het terugbelformulier invullen en daar uw vraag stellen. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld.

Milieustraat

Alle inwoners van de gemeente Nijkerk kunnen met hun afval terecht bij de Milieustraat. Het afval wordt hier gewogen. Bepaalde afvalsoorten kunt u gratis aanleveren. Voor andere afvalsoorten moet u betalen. Onderaan deze pagina vindt u een link naar de tarieven van de Milieustraat. In dat document staat ook welk afval u gratis kunt inleveren. Gasflessen kunt u niet inleveren bij de Milieustraat. U kunt hiervoor naar de RoboGascentrale BV, Gildenstraat 20.

Adres en openingstijden

Het adres van de Milieustraat in Nijkerk is Blekkerserf 4. Telefonisch is de Milieustraat bereikbaar via (033) 245 99 04. De Milieustraat kent de volgende openingstijden:

Maandag tot en met vrijdag van 07.30 uur tot 12.30 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur

Zaterdag van 08.00 uur tot 13.00 uur.

Regels

Bij de Milieustraat gelden enkele regels:

Iedere bezoeker moet zich melden bij het weegkantoor bij de ingang.

U kunt om uw legitimatie gevraagd worden; zorg er dus voor dat u deze bij zich draagt!

Het betalen vindt plaats nadat het afval is gewogen en gelost. Betalen kan alleen met pinpas.

Het betreden van het terrein is op eigen risico.

Op het terrein geldt een maximum snelheid van 5 kilometer per uur.

Volg altijd de aanwijzingen van medewerkers van de Milieustraat op.

Uw kinderen moeten in de auto blijven zitten.

Let op: op de Milieustraat is het niet mogelijk contant te betalen.